طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان مزایا و معایبی دارد که در زیر برخی از آنها را برای شما بیان می کنیم. سازنده سایت رایگان مورد بسیار مناسبی برای کسانی می باشد که می خواهند سایت خود را به صورت رایگان طراحی کنند و بودجه کافی جهت راه اندازی وب سایت را ندارند. این سازنده سایت های رایگان معمولا از طرح های آماده سایت استفاده می نمایند که قابلیت اضافه نموده آیتم هایی به آن را خواهید داشت. دانشی جهت راه اندازی وب سایت نیاز نیست و با اجرای دستورالعمل به راحتی می توانید سایت خود را طراحی نمایید.

مزایای استفاده از سایت سازهای رایگان

وب سایت در مدت زمان کمتری راه اندازی می شود. معمولا ابزارهای جدید توسط سایت ساز جهت استفاده تعبیه شده اند که به راحتی می توانید این ابزارها را در وب سایت طراحی شده خود اضافه نمایید. سایت سازها معمولا قواعد مربوط به سئو را رعایت می نمایند بنابراین لازم نیست نگران سئو سایت خود باشید. وب هاستینگ هم به صورت رایگان توسط سازنده های سایت ارائه می شود که دیگر لازم نیست نگران تهیه هاستینگ باشید.

مشکلات استفاده از سایت سازهای رایگان

سایت های بسیاری ممکن است قالبی شبیه قالب شما داشته باشند. در طراحی سایت محدودیت دارید و فقط می توانید در حد محدودیت های سایت ساز سایت خود را طراحی نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید پس از مدتی وب سایت خود را به روز رسانی نمایید قادر نخواهید بود این کار را انجام دهید و لازم است سایت را دوباره از اول بسازید. معمولا سایت سازهای رایگان مواردی را به صورت رایگان نمی گذارند تا مجبور به پرداخت هزینه شوید. بعضی از سایت ساز های رایگان نیز در سایت شما تبلیغات قرار می دهند که باعث افت رنک شما می شود.

طراحی وب سایت سفارشی

به شما این آزادی عمل را می دهد سایت را متناسب با نیازهای خود طراحی نمایید و با توجه به نیازهای موجود در شغل خود مواردی را در سایت قرار داده تا پاسخ گویی کاربران خود باشید.
لازم به ذکر است که در سایتهایی که شما سایت خود را به صورت رایگان راه اندازی می نمایید شما در واقع دامنه ای ندارید و زیر دامین سایتی هستید که به شما امکان راه اندازی سایت رایگان را داده است و از این طریق برای آن سایت در گوگل مطرح می شوید. لازم است که بدانید امروز هر کسی در فضای مجازی اینترنت برای خود مغازه ای به صورت مجازی راه اندازی می کند بهتر است به جای اینکه در فضای مجازی دیگران کار خود را تاسیس کنید در فضای مجازی به نام خودتان مغازه داشته باشید. گروه انفورماتیک کیان تک افتخار دارد تا بتواند در این زمینه در خدمت شما باشد و اماده مشاوره در زمینه راه اندازی وب سایت با کمترین هزینه برای شما می باشد.