شیوع کرونا و تاثیر آن بر فروش اینترنتی

شیوع کرونا و تاثیر آن بر فروش اینترنتی مطلبی هست که این روزها خیلی از ما درگیر آن شدیم، سوالاتی که در طی این سالها در ذهن بسیاری از شما ایجاد شده است.

اولین فرد مبتلا به بیماری کرونا شهروند کدام کشور بود؟

شروع همه گیری بیماری کرونا از کدام کشور آغاز شد؟

اولین واکسن این بیماری توسط کدام کشور و چه شخصی تولید شد؟

سوالاتی که خواندید شاید در حال حاضر برای ما پیش پا افتاده و سطحی باشند اما قطعا برای آیندگان حائز اهمیت هستند و این موضوع برای آنها مهم است که نیاکان آنها چگونه و با انجام چه کارهایی توانستند این دوره مهم تاریخی را پشت سر بگذارند.

شیوع کرونا و تاثیر آن بر فروش اینترنتی

شیوع کرونا چه تاثیراتی بر فروش اینترنتی داشت ؟

حدود یک سال و نیم پیش خبرهایی مبنی بر پیدایش یک بیماری جدید با علائم آنفولانزا ولی پیشرفته تر و خطرناک تر در چین به گوش می رسید و حالا با گذشت یک سال و نیم از پخش این خبر در شبکه های اجتماعی کل مردم جهان فارغ از نژاد و جنسیت درگیر این بیماری هستند و بسیاری از آنها عزیزانشان را به خاطر این بیماری از دست دادند به سوگ آنها نشستند و در همین حین که شما دارید این مطلب را می خوانید و خبرات و آمار های سرسام آور کرونا و سالی که با حضور کرونا گذشت در ذهنتان نقش می بندد چندین هموطن و همنوع دیگر در سراسر جهان به دلیل این بیماری جانشان را از دست می دهند و چه سخت است اینکه غم و اندوه همنوعان خودت را ببینی و کاری جز قرنطینه و رعایت برای کمک به آنها از دستت بر نیاید!

تغییر گامی مثبت برای رسیدن به موفقیت! این یک نکته مهم است که باید همیشه به خاطر سپرد و همه ما برای رسیدن به موفقیت باید یاد بگیریم که ما تونایی تغییر دادن جهان و اطرافیان‌مان را نداریم و به واقع نگری برسیم ما باید سعی کنیم خودمان را تغییر دهیم و با شرایط سازگار کنیم به عنوان مثال ما نمی‌توانیم بیماری کرونا را از بین ببریم پس اگر صاحب کسب و کاری هستیم باید سعی کنیم محصولاتمان را به صورت آنلاین بفروشیم و با انجام این کار به قطع زنجیره ابتلا کرونا و کادر درمان کمک کنیم.

شیوع کرونا تاثیر بسیار زیادی بر کسب‌ و‌کارها گذاشت مخصوصا کسب کار‌های اینترنتی! میزان خرید های اینترنتی با شروع قرنطینه و خانه‌نشینی به طرز چشمگیری افزایش یافتند و در حال حاضر کمتر کسی است که برای خرید اقلام غیر حضوری به پاساژها برود چرا که میدانند این روزها افراد زیادی به خاطر بیماری از دست می دهیم. در ادامه این مطلب دو مثال برای درک بهتر تاثیر شیوع کرونا بر کسب‌ و‌کار‌های اینترنتی برای شما مخاطبان گرامی آورده شده است.

شیوع کرونا و تاثیر آن بر فروش اینترنتی

آقای احمدی : او از کارآفرینان بنام و معروف در حوزه تولید کفش است ولی حالا یک سال و نیم است که به دلیل کرونا و تعطیلی اصناف و مغازه‌ها در معرض ورشکستگی قرار گرفته است و توانایی پرداخت حقوق کارگران‌اش را ندارد چرا که محصولات‌اش در انبار روی هم انباشته شده است و به فروش نمی‌رود چون میزان خرید حضوری بسیار پایین آمده است و از طرفی تاریخ چک های خرید مواد اولیه‌اش هم نزدیک است.

به نظر شما راه حل مشکلات او و جلوگیری از ورشکستگی کارخانه‌اش چیست؟

هر مشکلی راه حلی دارد آقای احمدی برای جلوگیری از ورشکستگی و جبران ضرر ها و موفقیت باید کسب‌ و‌ کارش را به سمت بازار آنلاین سوق دهد و با تدبیر و عملکرد درست و متناسب اجازه ندهد که کارگران کارخانه‌اش در اوضاع سخت کرونا و نبود شغل و کمبود شغل از کار بیکار شوند.

این روزها بدلیل وجود این بیماری منحوس خیلی از کسب و کارها متضرر شدند و این مسئله باعث شد که بسیاری از آن ها به سمت طراحی سایت روی بیاورند و محصولات خود را از طریق سایت به فروش برسانند. گروه انفورماتیک کیان تک بعنوان طراحی سایت مشهد پیشنهاد می کند برای فروش بهتری و رفع نیازهای مردم در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و غیره با مشتریان خود همکاری لازم را داشته باشد.

خانم امیری : او صاحب تولیدی کوچک لباس خانگی است و محصولات‌ تولیدی‌اش قبل از بیماری کرونا اوضاع فروش چندان مناسبی نداشت اما پس از شروع قرنطینه خانگی و اعمال محدودیت های کرونایی به پیشنهاد یکی از نیروهای فعال در تولیدی‌اش برای جلوگیری از ورشکستگی وب‌سایتی فروشگاهی در جهت فروش محصولات‌اش ایجاد کرده است و همین ایده به ظاهر ساده نه تنها باعث ورشکست نشدن آنها شده است بلکه باعث رونق و فروش بیش از پیش محصولات آنها شد.

شیوع کرونا و تاثیر آن بر فروش اینترنتی این کسب و کار چگونه بود؟

یک نکته مهم را هرگز نباید فراموش کرد و آن این‌ است که در هیچ حوزه‌ای موفقیت به آسانی بدست نمی‌آید و برای دستیابی به آن باید تلاش و کوشش کرد و در مقابل سختی‌ها ایستادگی به خرج داد. اگر این فروشندگان از بهبود اوضاع کسب‌ و‌ کار خود قطع امید می‌کردند چه بسا بجای پیشرفت و طی کردن پله های‌ترقی ورشکست می شدند! امید و تلاش دو مورد بسیار مهم و تاثیرگذار بر پیشرفت و موفقیت آنها بود.

در نهایت پس از عنوان مثال ها و درک تاثیر کرونا ویروس بر فروش اینترنتی باید بیان کرد که همه ما امیدواریم این بیماری زودتر به پایان برسد و همه مردم به زندگی عادی و زندگی بدون ماسک و الکل و ترس و واهمه از دست دادن عزیزان و در عوض لبریز از سادگی و عشق و محبت برگردیم. امیدوارم که مطلب شیوع کرونا و تاثیر آن بر فروش اینترنتی را برای شما مخاطبین محترم به طور کامل و واضح ارائه داده باشیم. به امید روزهای خوب