انواع وب سایتهای استاتیک، دینامیک و فلش

 

انواع وب سایتهای استاتیک، دینامیک و فلش

 

انواع وب سایتهای استاتیک، دینامیک و فلش موضوعی هست که امروز برای شما کاربران محترم طراحی سایت کیان تک ارائه می نماییم . در این مقاله سعی داریم برای شما عزیزان به تفاوت های دو نوع وب سایت ها استاتیک و داینامیک بپردازیم و به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

انواع وب سایتهای استاتیک، دینامیک و فلش :

—  وب سایت های استاتیک، نامیست که به وب سایت های ثابت تعلق دارد.

—  و وب سایت های دینامیک نیز نامیست که به وب سایت های فعال و پویا تعلق دارد.

در تعریف وب سایت های ثابت می توان گفت آن ها فعالیتشان یک جانبه می باشد و کاربران در آن فعالیتی ندارند و همچنین وجود فضای اندک، ظاهر زیبا و گرافیک خوب، هزینه های کم از جمله ویژگی های این سایت ها می باشد.

 یکی از زیر مجموعه های وب سایت های استاتیک ،سایت های فلش می باشند که این سایت ها برای گروه هایی که اطلاعاتی که دارند کافیست و نیاز به تغییر و ویرایش ندارد، به کار برده می شود.

نوع دوم وب سایت ها ، وب سایت های دینامیک (پویا)

اولین چیزی که پس آوردن نام این وب سایت ها در ذهن ها پررنگ می شود امکان “مدیریت محتوا” می باشد که این امکان را به کاربران می دهد و می توان محتوا و گرافیک سایت را مدیریت کند.

از جمله ویژگی هایی این وب سایت ها می توان به

ــ داشتن گرافیک و زیبایی معمولی

_توانایی صاحب سایت برای اینکه اطلاعات و گرافیک را به راحتی ویرایش دهد

_هزینه کم برای تغییرات cms

_پیش فرض هایی برای تمام صفحاتی که قرار است ایجاد شود وجود دارد.

_به روز رسانی خودکار تمامی لینک ها

_امکان جستجو سریع اشاره کرد.

نکته ای که در این سایت ها مد نظر است ، امکان کنترل اطلاعات و محتوا و .. برای تمامی افراد مبتدی که اطلاعات کافی و تخصصی در این زمینه را ندارند، می باشد .

و از آنجا که مدیریت این سایت ها آسان است کار را برای ارگان ها و شرکت هایی که مستلزم به روز رسانی وب سایتشان در فاصله های زمانی کم ، روزانه و هفتگی می باشند ، مناسب است.