چگونه برای مشتریان خود قهرمان باشید

نکات مهم در جذب بازدید کنندگان

چگونه برای مشتریان خود قهرمان باشید ؟ در این مقاله سعی بر ارائه راههایی برای قهرمان بودن شما در برابر مشتریان وب سایت تان را داریم.

زمانی که محتوای وب سایت شما به گونه ای باشد که نیاز مشتریان را برطرف نماید، محتوایی سودمند است و این مورد برای کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند اهمیت بیشتری دارد. همچنین لازم است بدانید آنچه که کاربران احتیاج دارند باید موضوع محتوا شما را مشخص نماید.

برخی از اطلاعات است که شما باید در معرض دید کاربران قرار دهید، عبارتند از:

 (منوها، شماره تلفن ، ساعات کاری، مواردی که مشتریان شما نیاز دارند در مورد شما بدانند و لینک به فرم سفارش )

شما باید توانایی حمایت ازکاربرانتان را هنگامی که با استفاده از موبایل و تبلت مراجعه می کنند را داشته باشید و بتوانید به سوالات آنها پاسخ دهید.

زمانی که شما در ذهن مخاطب یک متخصص باشید نوعی تعامل بین دو طرف بوجود می آید و همانطور که شما کاربران عالیتان را دوست دارید مشتریان هم شما را دوست دارند و به شما مراجعه می کنند. این را بدانید مهمترین چیز برای کاربران که باعث مراجعه های بعدی آنها به شما می شود این است که شما توانایی این را داشته باشید که مشکلات آن ها را رفع کنید.

لازم است بدانید که محتوایی که مشکلات کاربران را بدون هیچ انتظاری رفع کند، محتوای سودمند است.

محتوایی که مشکلات کاربران و مشتریان را حل می نماید و در ازای آن هیچ انتظاری ندارد. به عنوان مثال برای شما چند مثال از محتوای سودمند می آورم:

    یک ویدئو در مورد نگهداری از گل نسترن
    یک مطلب در مورد آماده سازی خانه برای زمستان
    یک محاسبه گر و مبدل رهن خانه

و این موارد محتوای سودمند نیستند:

    یک تبلیغ برای نگهداری از نسترن
    تبلیغ عایق سازی لوله ها در تلویزیون
    ارسال پیغام گروهی به کاربران در LinkedIn در مورد بازیگران

اینکه شما بتوانید براساس سوالات متداولی که کاربران درایمیل و طریق های دیگر می پرسند ویدئوئی تهیه کنید که پاسخ مناسبی برای آنها داشته باشد امری مفید است.

پس تا اینجا متوجه شدید که محتوای سودمند سبب رفع نیاز های کاربران می شود و شامل موارد آزاردهنده برای کاربران نمی شود. سعی کردیم در این مقاله برای شما این مسئله را واضح شرح دهیم که چگونه برای مشتریان خود قهرمان باشید .